Första arbetsveckan

Ja då har en arbetsvecka passerat, jag måste säga att jag trivs med arbetet hitills och arbetskamraterna är väldigt trevliga. Har dock inte fått köra speciellt mycket truck än utan mest sorterat packet och lärt mig större delen av alla norges postnummer i huvudet. Nästa vecka börjar jobbet på riktigt med mycket mer truckkörning och skiftarbete vilket ska bli skönt både för kroppen och för planboken. Idag var jag uppe vid lägenheten vi skall bo i och hämtade nycklarna och imorgon så kommer först Emelie och Erik med bussen och lite senare så kommer Micke och Cissi vilka skulle bli skjussade. Så imorgon blir det flyttdag, det blir fotboll och det blir kanske någon öl på kvällen för att fira att alla kommit upp. Har suttit på balkongen nu senaste halvtimman och spelat lite gura för halva Oslo ;) och nu blir det film som avslutning på kvällen.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du skriver inte mkt Danne :P

2010-07-08 @ 15:35:05
URL: http://ciccisomickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0