Så har ytterliggare en dag passerat

Det är något sjukt vilket väder det är här i Oslo, hur varmt som helst och knappt ett moln på himmlen sen jag kom hit i Söndags. Men trots vädret så har jag gjort lite nytta idag, har varit på två arbetsintervjuer vilka känndes bra, båda pratade om att de hade jobb som började på Måndag, och imon så skall jag på en till intervju som är på ett utav företagen vilket är till följd av min intervju på adecco idag. De sa att det var fyra kandidater om två platser och att företaget fick bestämma själva, så imon gäller det att visa ett brinnande intresse för jobbet =P
Kvällen spenderade jag med en prommenad till fästningen här i Oslo där de visar fotbolls-VM på storbildsskärm, men jag gick snabbt därifrån då det knappt gick att se nått för alla tusentals norskar som var där. Visste inte att det var så många där på en onsdagskväll när norge inte ens är med i VM. Men nu måste jag sova imon väntar en viktig intervju.

Hepp hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0