Det närmar sig

Ja nu är det bara en vecka kvar innan det bär av öster ut. Slutade jobbet i fredags och sitter nu på bussen till Sverige, skall visserligen upp med bil till Oslo imon igen då jag skall hämta alla grejor men på tisdag skall jag vara helsvensk igen =)
Har dock kommit på att jag kommer sakna Oslo, sjukt skön stad med massa skönt folk. Kommer nog till och med att sakna arbetet, har varit ganska kul ändå, trots att det är slitsamt. Men det blir väl en vända till Oslo i sommar igen, och vem vet, jag kanske flyttar hit när jag har pluggat klart igen.
Kommer att få nästan en vecka i sverige för att hälsa på släkten och kompisar samt packa alting som skall med, jag har absolut ingen aning om hur jag skall få med mig allt jag vill och att det inte får överstiga 30kg, jag menar bara skidor och pjäxor väger 12,5 kg tillsammans och lägg sedan till att reseväskan som skall med väger 5kg, då blir det inte så mycket kvar. Men men det ordnar väl sig, skall shoppa lite denna veckan, måste köpa mig ett par skidhanskar modell varmare och lite småsaker som bedbugslakan, resehanduk och liknande.

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0